Учні гімназії здобули ІІ місце в конкурсі «Ліга професій»

Участь у різноманітних творчих змаганнях, конкурсах, фестивалях є невід’ємною частиною роботи кожного закладу освіти громади. Це своєрідний іспит на рівень професіоналізму як для учнів, так і для вчителів.

З метою привернення уваги дітей до правильного вибору професії 23 жовтня 2019 року  в м.Звенигородка відбувся другий півфінал гри «Ліга професій», у якому на запрошення Шполянської районної філії Черкаського   обласного центру зайнятості  взяла участь команда школярів  «Грифіндор» Шполянського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №3- гімназія»  з числа учнів 9- М та 10-М класів Маслюк Яни, Холост Анастасії, Баранник Анни, Совгирі Марії, Оберемка  Богдана, Дубини Ярослава, Богурського Артема, Сімоник Владислави, Слободяник Аліни та Венгера Юрія.

Разом із педагогами – заступником директора з виховної роботи  Ларисою Кухар, педагогом-організатором Людмилою Камінською, соціальним педагогом, учителем хореографії  Іриною Шептицькою та вчителем музичного мистецтва Світланою Коваль активні, енергійні, талановиті старшокласники підготували цікаві номери для гри, показали свої акторські та вокальні таланти. Це допомогло їм презентувати професію ветеринара, прорекламувати роботу поліцейського.

Драйв, неперевершені емоції, напруга, атмосфера позитиву панували в залі. Серед шести команд (Звенигородка, Лисянка, Тальне, Жашків, Катеринопіль), які брали участь у змаганнях, команда Шполянської гімназії №3 «Грифіндор» виборола ІІ місце.

Усі учасники гри отримали подарунки від Черкаської обласної служби занятості, також узяли участь у майстер-класах та презентаціях Звенигородського ДНЗ «Центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів, Мокрокалигірського БРЦПО у Черкаській області, Лисянського професійного ліцею.

Вітаємо команду учнів, дякуємо педагогам НВК, а  також начальнику відділу активної підтримки безробітних Шполянської районної філії Черкаського ОЦЗ  Наталії Демченко, батькам  школярів за підтримку   креативних ініціатив учнівської молоді громади.

 

Поділитись:
Перейти до вмісту