Інклюзивно-ресурсний центр Шполянської громади працює за новою адресою

Комунальна установа, що надає послуги дітям з особливими освітніми потребами, нещодавно перемістилася з приміщення Шполянської міської ради по вул. Лозуватській, 60, у відремонтовані за кошти міського бюджету кабінети у Шполянській дитячій мистецькій школі, розташованій за адресою: м. Шпола, вулиця Соборна, 20. Вхід в установу поруч із міським парком Слави обладнаний пандусом із дотриманням вимог щодо доступності будівель для маломобільних груп населення.
Директор установи Наталія Косенко розповідає, що Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) утворений для забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 0 до 18-ти років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти і надає послуги дітям, які проживають (навчаються) у міській територіальній громаді, а також, згідно з угодами, обслуговує особливих діток Лип’янської та Матусівської територіальних громад. На постійній основі установу відвідують 76 дітей, із них 7 – із родин вимушених переселенців. Із початку повномасштабного вторгнення росії працівники ІРЦ надали корекційні послуги 31 дитині із внутрішньо переміщених сімей.
Завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до можливостей дитини.
2) надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (психолог, логопед, реабілітолог).
3) консультування педагогічних працівників з питань організації інклюзивного навчання та навчання дітей з особливими освітніми потребами.
4) методична допомога педагогічним працівникам щодо особливостей надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
5) консультативна та психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Інклюзивно-ресурсний центр Шполянської громади забезпечений належним обладнанням.
Для психофізичного розвитку:
• Шведською стінкою
• Антисколіозним комплектом
• Дошкою Євмінова
• Комплектом для пісочної терапії
• Сухим басейном
• Модульним конструктором
• Сучасним телевізором, спортивним приладдям та розвивальними іграми.
У комплект сучасних діагностичних методик для проведення комплексної оцінки розвитку дитини входять:
• CASD – для визначення аутистичного спектру;
• Conners 3 – для діагностики синдрому/розладу дефіциту уваги та гіперактивності;
• Leiter-3 – для тестування невербального інтелекту і когнітивних здібностей;
• WISC-IV – для тестування вербального інтелекту і когнітивних здібностей;
• PEP-3 – для тестування психоосвітнього профілю.
З детальною інформацією про роботу Інклюзивно-ресурсного центру можна ознайомитися за лінком https://www.facebook.com/groups/490778512060132
Поділитись:
Перейти до вмісту