Е-кабінет: інформація про бізнес-партнера в кабінеті платника щодо відомостей про ризиковість контрагентів-платників ПДВ

В Електронному кабінеті доступна послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів-платників ПДВ. Перевірка контрагента на ризиковість, допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами. Зауважимо, наказом Міністерства фінансів України від 27.02.2023 № 110 внесені зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, що розширюють доступ платників податків до податкової інформації про їхніх контрагентів.

Цей сервіс діє з 17 березня 2023 року і надає можливість перевірити перебування контрагента в переліку ризикових платників податку. Однак, перед отриманням цієї інформації потрібна попередня згода контрагента.

Зазначена послуга в Електронному кабінеті дозволяє перевірити ризиковість контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерії його ризиковості.

Наведемо приклад отримання такої інформації. В Електронному кабінеті платника податку на головній сторінці в розділі «Новини» є «Інформація про бізнес-партнера в Електронному кабінеті» (від 13.04.2023).

Тут є детальна інструкція з етапами створення дозволу та перегляду інформації про ризиковість. Для отримання інформації платником надається відповідна згода. Така згода надається в розділі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини

Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку.

У режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» платнику податків необхідно:

➖ вказати код контрагента;

➖ визначити вид інформації:

✔ інформація щодо включення до / виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;

✔ заборгованість (податковий борг);

✔ нараховані грошові зобов’язання;

✔ суми сплачених податків, зборів, платежів;

✔ зупинення реєстрації ПН/РК;

✔ наявність об’єктів оподаткування;

✔ наявність ліцензій;

✔ несвоєчасно зареєстровані ПН/РК;

✔ перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД;

✔ звітність з ТЦО;

✔ фінансовий результат до оподаткування;

✔ залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів;

✔ наявність експортних/імпортних операцій);

➖ надати згоду.

У меню «Інформація про бізнес-партнера» контрагенту:

➖ переглянути інформацію;

➖ сформувати витяг.

Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в  електронній формі, а також за необхідності у формі е-документа з печаткою органу контролю.

Ознайомитися з послугою можна тут⬇️

https://tax.gov.ua/data/files/411775.pdf

Поділитись:
Перейти до вмісту