Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг у Шполянській міській раді об`єднаної територіальної громади

У К Р А Ї Н А

ШПОЛЯНСЬКА  МІСЬКА  РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

____/VIІI

 

від __  ______________

Про затвердження  Регламенту Центру надання адміністративних послуг у Шполянській міській раді  об`єднаної територіальної  громади

Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №588 (зі змінами), враховуючи висновок комісії міської ради з питання забезпечення законності та правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, Шполянська міська рада об’єднаної територіальної громади

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити  Регламент  Центру надання адміністративних послуг у Шполянській міській раді об`єднаній територіальній громаді (додається).

2.Оприлюднити  дане рішення в місцевій газеті «Шполяночка+» та на офіційному сайті Шполянської міської ради об’єднаної територіальної громади  не пізніше як у десятиденний строк після його прийняття та підписання.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на голову з питань забезпечення законності та правопорядку, охорони прав,свобод і законних інтересів громадян, з питань регламенту, депутатської діяльності та етики (Кисленка С.С.)., начальника відділу організації надання адміністративних послуг Шполянської міської ради (Плахотнюк Л.).

Міський голова                                                                                    С. Кравченко

Підготувала:

Плахотнюк

Поділитись:
Перейти до вмісту