КОВАЛЬ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ

КОВАЛЬ ДМИТРО ПАВЛОВИЧ
Заступник голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Графік прийому громадян:
середа
9-00 до 13-00
14-00 до 16-00

Біографія

Коваль Дмитро Павлович
Дата народження: 27.05.1984 р.

ОСВІТА

Вища. Закінчив Академію праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

2001-2006 рр. — студент Академії праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України, м. Київ;
2001-2012 рр. — працював у м. Києві на різних підприємствах за напрямком юриспруденції;
2012–2017 рр. — працював на посадах юриста на сільсько-господарських підприємствах, м. Шпола;
липень 2017 – жовтень 2017 рр. — керівник-спеціаліст безоплатної правової допомоги в КП «Благоустрій» Шполянської міської ради ОТГ, м. Шпола;
03.10.2017 – 06.10.2017 — начальник-адміністратор відділу організації надання адміністративних послуг Шполянської міської ради ОТГ, м. Шпола;
06.10.2017 – 01.02.2018 — начальник юридично-господарчого відділу Шполянської міської ради ОТГ, м. Шпола;
01.02.2018 – 23.06.2020 — начальник юридичного відділу Шполянської міської ради ОТГ, м. Шпола;
23.06.2020 – 09.07.2020 — начальник відділу правового забезпечення та інвестиційного розвитку Шполянської міської ради ОТГ, м. Шпола;
10 липня 2020 року — призначений на посаду заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Шполянської міської ради ОТГ;

СІМЕЙНИЙ СТАН

Одружений. Має двох синів.

Повноваження

Відповідно до розпорядження міського голови від 10.10.2023 №244-р «Про розподіл обов’язків між  виконуючим обов’язки міського голови — секретарем міської ради; заступниками міського голови; керуючою справами виконавчого комітету Шполянської міської ради ОТГ», та від 29.07.2024 №154-р «Про внесення змін до додатку 1 до розпорядження від 10.10.2023 №244-р»

У випадку відсутності чи неможливості виконання своїх функцій виконуючим обов’язки міського голови, секретарем міської ради виконує повноваження, зазначені в частині 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідає перед виконуючим обов’язки міського голови, секретарем міської ради за здійснення відповідними виконавчими органами ради та її виконавчим комітетом повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», щодо забезпечення дотримання вимог чинного законодавства з питань:

  • регулювання земельних відносин;

  –   надання адміністративних послуг.

Забезпечує вирішення питань згідно з вищевказаними повноваженнями, а також питань за дорученням виконуючого обов’язки міського голови, секретаря міської ради, пов’язаних з діяльністю міської ради та її виконавчих органів.

Підписує організаційно-розпорядчі документи за напрямом діяльності. Забезпечує підготовку проектів рішень на засідання сесії міської ради та виконавчого комітету, контролює їх виконання.

Забезпечує належну взаємодію зі старостами старостинських округів у межах компетенції.

  Організовує роботу підпорядкованих відділів та секторів з відповідними  документами, що надходять до міської  ради, та підписує їх в межах своєї компетенції згідно розподілу обов’язків.

Забезпечує контроль за дотриманням виконавчими органами міської ради Конституції України, законів України, указів та розпоряджень Президента України, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, розпоряджень міського голови, рішень міської ради та виконавчого комітету, інших актів законодавчої та виконавчої влади.

 Здійснює контроль за забезпеченням громадського порядку при проведенні масових заходів.

Очолює комісії виконавчого комітету:

  • комісію з конкурсного відбору виконавців торгів (аукціону) з продажу комунального майна та земельних торгів;
  • комісію з конкурсного відбору виконавців робіт із землеустрою (розробників документації із землеустрою, технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель та паспортів водних об’єктів);
  • комісію з відбору суб’єкта оціночної діяльності з оцінки комунального майна та земель.

         Відповідає за питання цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Шполянської міської ради ОТГ. Забезпечує реалізацію державної політики цифрового розвитку, використання електронних інформаційних ресурсів і розвитку інформаційного суспільства, цифрової трансформації та інформаційної інтеграції»

       Координує  роботу та контролює діяльність: відділу з питань земельних відносин; відділу «Центр надання адміністративних послуг»; завідувача архіву;  КП «Муніципальна інспекція».

Засвідчує копії документів, стверджує підписи депутатів та представників органів самоорганізації населення.     

 

Декларації

Поділитись: